بهترین ها در روز

Welcome To Www.Best2Day.Ir ... B2D ... The Best Website

بهترین ها در روز

Welcome To Www.Best2Day.Ir ... B2D ... The Best Website

متن آهنگ یه وقتایی

متن آهنگ یه وقتایی از گلبرگ | WwW.BestBaz.RozBlog.Com

اونقدر دور شدی از من ... که تو حرفات هیچ حرفی
 از من نیست
می خواستم کنارم باشی ... ولی رفتی و دستات دیگه
 تو دستای من نیست
من خواب دیده بودم ... که من و تنها میزاری
تعبیر شد خوابم ... تو دیگه دوستم نداری

هرجا که میری یه وقتایی یکم فکر کن
به اون که بی تو داغونه
میری و هیچی ... از من و این رابطه
 یادت نمی مونه
هرجا که میری یه وقتایی یکم فکر کن
به اون که بی تو داغونه
میری و هیچی ... از من و این رابطه
 یادت نمی مونه
.
.
.
اونقدر دور شدی از من ... که شاید دیگه هیچوقت
 با هم نباشیم
تقدیر این نبود ... این تو بودی که خواستی
 از هم دور باشیم
من آرزوهام و واست آرزو کردم
تو دلم رات نمیدم اگه به گذشته برگردم

هرجا که میری یه وقتایی یکم فکر کن
به اون که بی تو داغونه
میری و هیچی ... از من و این رابطه
 یادت نمی مونه
هرجا که میری یه وقتایی یکم فکر کن
به اون که بی تو داغونه
میری و هیچی ... از من و این رابطه
 یادت نمی مونه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد