بهترین ها در روز

Welcome To Www.Best2Day.Ir ... B2D ... The Best Website

بهترین ها در روز

Welcome To Www.Best2Day.Ir ... B2D ... The Best Website

ادغام فایل‌های MP3 با یکدیگر به وسیله‌ی CMD

در صورتی که نیازمند این باشید تا چند فایل MP3 را با هم ادغام کنید، احتمالاً سریعاً به دنبال یک نرم‌افزار جانبی مناسب برای این کار خواهید گشت. اما جالب است بدانید به وسیله‌ی Command Prompt ویندوز می‌توانید تنها با یک خط دستور ساده، دو یا چند فایل صوتی MP3 را به هم ادغام کنید. به عنوان مثال اگر دو آهنگ در اختیار داشته باشید و بخواهید آن‌ها را ادغام کنید، با این روش یک فایل خروجی نهایی خواهید داشت که در آن ابتدا آهنگ اول پخش شده و پس از اتمام آهنگ اول، آهنگ دوم شروع به پخش شدن می‌کند. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

بدین منظور:
جهت سهولت در انجام کارها، ابتدا در محلی دلخواه (مانند صفحه‌ی دسکتاپ) با راست کلیک بر روی فضای خالی از صفحه و انتخاب New > Folder یک پوشه‌ی جدید ایجاد کنید و برای آن نامی دلخواه تعیین کنید.
اکنون (ترفندستان) فایل‌های صوتی مورد نظر خود که قصد دارید آن‌ها را با هم ادغام کنید را Copy کرده و درون این پوشه Paste کنید.
نام این فایل‌ها را به ترتیبی که می‌خواهید ادغام شوند با استفاده از اعداد نام‌گذاری کنید، به عنوان مثال:
1.MP3, 2.MP3, ...
در مرحله‌ی بعد ابتدا کلید Shift را نگه دارید و سپس بر روی پوشه‌ای که ایجاد کرده‌اید راست کلیک نموده و در منوی پدیدار شده بر روی Open command window here کلیک کنید.
خواهید دید که Command Prompt ویندوز پدیدار می‌شود.
اکنون دستور زیر را وارد نموده و Enter بزنید:
copy /b *.mp3 Final.mp3
در این دستور می‌توانید به جای Final نام فایل ساخته شده جدید را جایگزین کنید.
اکنون با مراجعه به پوشه‌ای که ایجاد کرده بودید، در کنار فایل‌های MP3، یک فایل MP3 جدید خواهید داشت که از ادغام فایل‌های MP3 دیگر ساخته شده است.
حال می‌توانید این فایل صوتی را اجرا کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد