بهترین ها در روز

Welcome To Www.Best2Day.Ir ... B2D ... The Best Website

بهترین ها در روز

Welcome To Www.Best2Day.Ir ... B2D ... The Best Website

متن آهنگ با تو از کوروش مقیمی

متن آهنگ با تو از کوروش مقیمی | WwW.BestBaz.RozBlog.Com

با تــو دلم به زندگی خوشه ... اما بدون تــو میشم تک و تنها
بی تــو واسم تموم میشه دنیا
تــو یی عشقم تــو یی جونم
بدون تــو نمی تونم

بیا صحبت کنیم با هم
که شاید قلب تــو با من
 یکی باشه
تــو احساس و بگم حرف دل و قلبم
که درگیر همین حسم
تموم شد طاقت و صبرم
بزار کمتر بشه این فاصله از قلب تــو تا من
.
.
.
وقتی باشی غصه میره
دل می خنده غم میمیره
با تــو خوبم با تــو شادم
مثل بارون مثل بادم
تــو یی عشقم تــو یی جونم
بدون تــو نمی تونم

بیا صحبت کنیم با هم
که شاید قلب تــو با من
 یکی باشه
تــو احساس و بگم حرف دل و قلبم
که درگیر همین حسم
تموم شد طاقت و صبرم
بزار کمتر بشه این فاصله از قلب تــو تا من
.
.
.
بیا صحبت کنیم با هم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد