بهترین ها در روز

Welcome To Www.Best2Day.Ir ... B2D ... The Best Website

بهترین ها در روز

Welcome To Www.Best2Day.Ir ... B2D ... The Best Website

هواپیمای مسافربری چینی هم ساخته شد !

هواپیمای مسافربری چینی هم ساخته شد ! (+عکس) www.taknaz.ir

دیگر عرصه ای وجود ندارد که کشور چین برای تسخیر آن برنامه ریزی نداشته باشد، اما دولتمردان این کشور از ارتقاء ساختارهای رفاهی و اقتصادی داخلی خود نیز غافل نبوده اند.

چین برای پروازهای با مسافت متوسط خود تعداد زیادی هواپیمای C919  سفارش داده که ساخت شرکت چینی کوماک است. اما این دومین قدرت اقتصادی جهان برای رقابت با شرکتهای هواپیماسازی ایرباس اروپا و بوئینگ آمریکا و همچنین حضور فعال در بازار بسیار گسترده داخلی، باید تلاشهایشان را بشدت افزایش دهد.

طبق پیش‌بینی‌ها، چین در 20 سال آینده به پنج هزار هواپیمای مسافر‌بری نیاز خواهد داشت که هزینه تامین این هواپیماها بالغ بر 500 میلیارد دلار می ‌شود. بر اساس این پیش بینی ‌ها،هفت هواپیما از هر 10 هواپیمای مورد نیاز چین برای خطوط هوایی با مسافت متوسط و با ظرفیت 170 تا 180 مسافر خواهد بود.


شرکت چینی کوماک ساخت 380 فروند از این هواپیماها را برعهده گرفته است که 50 فروند آن در نمایشگاه بین المللی هوانوردی ژوهای در جنوب چین تحول داده شد اما این شرکت چینی برخلاف رقبای اروپایی و آمریکایی خود هنوز چیزی را ثابت نکرده است. هنوز اطمینان این هواپیماها و همچنین توان کوماک برای تولید انبوه در مهلت‌ های اعلام شده ثابت نشده است.

تحلیلگران می‌ گویند کوماک می‌ تواند در بازار چین سهیم باشد اما سالها طول می ‌کشد تا توان رقابت با ایرباس و بوئینگ را بدست آورد. هواپیمای C919  که شرکت کوماک قصد دارد سالانه 150 فروند از آن را تولید کند، با همکاری شرکت‌ های خارجی همچون سافران فرانسه جنرال الکتریک آمریکا و آریتکس اسپانیا ساخته می ‌شود.

افزون بر این شرکت چینی کوماک و شرکت کانادایی بومباردیه قراردادهای کلان و راهبردی در زمینه بازاریابی، فروش، خدمات مشتریان، آزمایش و کیفیت تولید امضا کرده‌ اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد